Tråkigt

jag kommer att har tråkigt eller jag har ju tråkigt nu också det regna då kan man inte gå ut och sen ska olivia åka till Falkenberg i två veckor då kommer jag och har änu mer tråkigt. Ja hoppas att det blir fest hemma eller nåt. Jag vill ju inte sitta och nödar dator och så. det är ju inte kul och sitta vid facebook, Msn o.s.v hela sommar hur kul är det.

allt kan var Olivias fel hehe skojar bara jag kan ju va med dom andra kompisar det är ju också kul :D

Så här vill inte jag va :(



Så vill jag har det
:D



Så här ska jag blir
GLAD!! :D:D


men jag hoppas att ni har kul iallafall.

Kommentarer
Postat av: Oliivia

Naaaaawww<3333

2011-06-19 @ 22:52:39
URL: http://oliiviaforsbeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0