I Lingköping

Här är vi i linköping



sitter på bussen jag lysnade på musik och oli hade tråkgit eller sitter hon och smsade.


Nu är vi i H&M och prova kläderna som vi vill har den här köte jag :P
sen gick vi till Lindex osv


Här är vi i Gina tricot köpte den också mamma skulle har den men tänkte låna av henne :P


Gina Tricot men köpte inte den


Vi var mer affärer men har inte kort på allt men vi var i Gilby det tyckte båda var det bästa tror jag.
Här är vi på bussen igen ska hem.

Här kommer alla kläder jag har köpt



Gina tricot



Gina tricot


Gina tricot





Gilby :D



H&M


bikbok
Det var allt Juste vi åt MaDonals gott var det i alla fall ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0