Klassen

I tisdags var vårnan klass i linköping.det var kul men lite jobbigt var det också. Om ni är med så vet ni hur det ser ut :P



hehe det ser värre ut än vad du ser på bilden.



Här sitter vi i annan buss. Efter bussen var vi framme så vi köpte lite godis ok lite och lite men aa... ganska mycket kan man säga :P



här är vi i gamla linköping. Först så fika vi eller har lite lunch sen så gick vi och kolla på djur.Och nu kommer några bilder på djur.






Så det var alla bilder på djur.


och nu fick vi göra lite fritt.


Här är corne och jag :P





tsunami :O



















hehe där är jag :D


den här tavla var jag och corne rädd när vi gick in :P trodde det var någon där för det var svart innan :P




















jag läggeer ut lite mer bilder sen måste till gympa nu hej då ses.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0