Klass forsättning :P



hehe vilka långa ben jag har



haha gud va kort jag är.








jag är svart och corne är blå vi vet inte vem som van men det var as jobbigt och intetänka nåt i alla fall


Där sitter jag och och ba tänk inte tänk inte så kom jag på att juste men nu tänker jag ju fan också :P







Sen tänkte vi köra det där efter men nej det var för tråkgit :P



den här kollar dom om man äter bra på morgonen eller nåt sånt för mig gick det inte så jätte bra jag måste nog börja äta mer men jag tyckte att jag äter skit mycket :P


hehe asså jag var ganska flum den dagen



Nu blir det dans :D
efter det vill jag inte går där ifrån :P





Det var allt för idag sen imorgon ska jag skriva om hemkunskapen :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0