va med ....

va med Olivia och Amanda och Jesper också men lite senare.


Ska går ner till centrum och köper lite godis xP

hehe jag och olivia xp
ska nog gå nu

åkte på den en liten bit ass kul bara lite jobbig när man ska åka uppförsbackar

hemma hos Amanda igen det regnar ute blev lite blöt.
här kommer några bilder när jag var hos Amanda hade lust att ta kort xp
eller så har jag det alltid xp





ska gå ut med Jesper och olivia nu.Och sen ska jag hem.Nej det regnar ju ute !!

Är hemma.Jag var ass blöt mina skor är ass blöta det blev en fot bad xp
och mitt hår var ass blöta också som att jag precis har duchat.
och här kommer också några bilder hehe om ni märker så gillar jag att ta kort xp


haha vilken nice bild xp

HHHH.....

HHHH.... jag två stycken
Tänk om jag var en tvilling

Hmmmm,undra om ni skulle ser skillnad mellan mig och min tvilling då

Fast nej jag har skulle inte vilja har en tvilling

haha usch va läskit det ser ut

ska tar av mig linerna nu

Juste jag kan tar på mig linserna själv nu gud va glad jag jag behöver inte mammas hjälp nu men det tog ju en och en halv timme.
här kommer några bilder ska tar av mig linser men gjorde typ inte för tog ännu mer bilder xp




hehe förlåt kan inte sluta och tar kort. ni kommer snart att tröttna
på mina bilder. eller så gör ni redan nu



ska tar av mig den nu.

det är också svårt att tar av sig den fick ut en i alla fall.Kolla vilken skilnad.
men ska gå nu hej då sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0