skolans halloween

Idag är det halloween i skolan.
här kommer några bilder på mina kompisar som klär ut sig ok jag med:


jag det vart inte så bra


Jag vet inte vad jag är men jag vet bara att tvilling med Johannes xp
Det är ju bara för att vi har nästan likadana linne xp

Hehe så här ser han ut

Han är en fjortis


Jag kunde typ inte sluta titta på honom idag xp

Maja är också en fjortis men en fjortis neger.

Johannes skriver Justin Bieber på Majas mage

Ja,här är Andrea jag tror att hon är Lady gaga.
vet inte men om jag har fel kommentera då ok.

jag och Andrea



så här skulle jag har varit idag xp

Kommentarer
Postat av: Andrea

Jag sminka mej bara liteXD

Ee bara mei sj:D

Vi ee ju sjukt snygga på bilderna:)

2010-10-29 @ 23:09:56
Postat av: anjune

haha aa xp

2010-10-30 @ 12:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0