skolan

skol tid

här sitter jag och jobba med so om afrika

Och här sitter andrea med...

med bilddagboken!!
Efter skolan

Här ska ni gissa vem det är
4 personer hehe den tjocka är jag sen får ni gissa xp

Här är jag och Michelle
Nu fick ni en till svar
så Michelle är också med
Ni får veta svaret imorgon.
7D1

Fick tårta i skolan idag.
om ni fråga varför så är det att vi vann en match när vi gick i 6:an men vi fick tråta när vi går i 7:an istället.
Och i vår ska VI VANNA EN TILL TÅRTA ELLER HUR??
Lektion

Hehe gissa vem??

Simhall

På gympa var vi i simhallen och simmade jag var ass tröt efter det.
Ni kan ser hur tröt jag är på bilden.


Klar !!


Bra inte bra


Det som inte är bra är att vi har So prov i morgon.
Det som är bra är att mamma kommer hem i morgon:D
Cornelia och jag


ooj,många namn på handen O_O
Hehe mitt namn står på hennes lillfinger xP



hehe cornelia och jag xP
JUSTE JAG HAR JU EN BILD PÅ HENNE YESSS!!


Hehe bra musik corne har.
Det duncka i mitt huvud väldig hög musik!!


haha hade tråkgit.kommer fler bilder.




så det var allt från idag.

slöjd i fredags



Gör en nalle på slöjden ska skicka den till ett land som jag inte kommer ihåg XP
hehe huvudet är inte klar än.

hehe klar nu men nu måste jag sätta ihop dem också.Det blir nog nästa fredag.
Har So nu


tänker!!

jag har so nu.Vi har geografi jag Angelica och Cornelia jobbar om Kina.
jag skriver om Kinas historier och kinas huvudstad .Angelica jobbar med djur liv sen vet inte jag mer vad hon jobbar med.Cornelia skriver om befolkning och presidenten.
Skulle vilja har hjälp av er om ni vet lite om kina kommentera så är ni jätte snäll :)

BEHÖVER HJÄLP !!!

tack alla som kommentera :D


Har No nu

här kommer några bilder:





snart sluta vi. vi har mat sen lunch sen har vi so sen sluta vi. Idag sluta vi tidigt vi sluta 13.05 idag ska gå och äta nu hej då




Efter skolan

Efter skolan gick vi till Olivia

här kommer några bilder:


Är hos olivia har lite tråkgit så tog lite kort:P
Snart ska vi hem till mig.


Är hemma hos mig.

bada min lilebror Erik.
Gud va söt han är.
den som håller med mig kommentera.


nyaste modet

-kallt !!!!

Nu är Erik klar.


Nu badar Axel.

haha Erik städar.


Hahaha vilken min


Nu är Axel klar. awww va söt han är.
den som  håller med kommentera.

Nu leker vi ballong.
- vill ni vara med :)

Nej nu vill Axel titta lite på Tv.

Hej då ^^

Jag och olivia

här kommer några bilder









Nu kommer små apor XP


ahhh... apor i skolan!!!


Olivia fick ont i stjärten hehe ^^

monkey in the house

kramis,kramis


XXXXXXXXXX


ska till Olivia nu hej då skriver mer sen


Jag och mina kompisar

Här sitter jag och mina kompisar och äter glas
och Misse skriver gästblogg på Saras blogg
och här är jag,Misse och angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0