mamma



Här sitter jag och sakna min mamma.Jag vet att det låter lite töntig men,men jag och min mamma brukar ju sitta och prata med varandra hon sitter brevid mig och spela poker och jag sitter och är inne på allt möjligt.Och vi prata om allt möjligt ex. innan hon åkte så prata hon bara om vad jag ska göra hjälpa pappa med bebisarna och ta ahmd om tvätten o.s.v det var ganska tråkigt att prata om det men ändå så sitter jag där och lysna. ok det känns som att mamma är min bästa vän också.
här kommer några bilder på henne:


nyaste bilden hon var på hennes kompis födelsedag

den här är ganska gamalt bild hon är hos pappa brors hus.

den är nog gammalt hon fyller 31 år den är typ 2 år gammalt.

juste sa jag vad hon skulle åka men hon åker till thailand i 2 veckor och det har bara gått 3dagar :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0