Hemma

Är hemma

Axel lagar mat hmmm... vad kommer jag får för mat????

Pizza!!!! Gott xp

Kladdkaka!! gott

Glass

Nu har vi lite karaoke kväll.Hehe hade en glass paus.Men mäste gå och sjunga nu Olivia väntar
men vi ses imorgon god natt sov gott.


Gör läxa


ligger här och läser i fysik boken.


hehe :P

Idag är jag ganska glad. Och det är mina kompisar också Angelica ocg Cornelia alla vi är JÄTTE GLADA. skulle vilja vara glad varje dag.

hehe har lite paus ska läsa på läxan snart igen.

har målat på naglarna hehe har tråkgit. Men jag är gld ändå.
ska lasa på läx........... oo min kusin är inne måste bara prata med dom först hej då juste skulle ju läsa på läxan. OJ DÅ jag gör nog efter jag har pratat med honom hej då ses imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0