Dance

Välkomna
Snart är det dansavslutning det är på en söndad den 12 december kl.15.00 i sporthallen.
jag hoppas att ni kan komma.
och på avslutning ska jag vara tomte hehe.
Men om ni inte kommer så tror jag att mamma ska filma och det hoppas jag.

see you there



Let's Dance

Sitter här och väntar på att dansen ska börja.
Och själv ass tråkgit.

Ja nu börja den :D


Let's Dance!!

Let's dance with us!!



Här är video från dansen




Tillbaka från Dansen

Ja,jag och Olivia stanna kvar och dansa för vi ska filma!!!

Jag lägger ut den imorgon måste gå hej då sov gott alla blogg läsare.

Juste jag skrev inte igår att min kompis fyllde år men ni som vill säga grattis till henne kan göra det nu ;P

Grattis Cornelia !!!!!!

jag måste får några bilder på henne hon vill inte ta kort så nu har jag bara gamla bilder på henne och hon vill inte

att jag ska lägga ut den :(

men snart får ni ser henne hon är jätte söt ;)

ni kanske få ser henne imorgon.
Ska gå till dansen

Ska till dansen men måste byta om först.
Hej då ses efter dansen.
kanske ska filma dansen.
Vi få se ;D

Efter dansen

Ok nu är jag hemma.Är jätte trört just nu.Men jag ska gå ner och äta mat och sen ska jag duscha sen om jag har tid ska jag nog sitta vid dator och lära mig lite mer om photoshop.Och sen så kommer Olivia hem till oss för att hon ska sova här då måste jag lära henne dansen asså min kusin.Ja sen tror jag att jag måste sova då för det är ju skolan imorgon.
ja men då säger jag god natt och sov gott då.

โอเคตอนนี้อยู่ที่บ้านแล้ว.ตอนนี้เหนื่อยมาก.แต่เดียวก็จะลงไปกินข้าวอาบน้ำแล้วถ้ามีเวลาเหลือก็จะเรียนรู้เพิ่มเติมจากโปรแกรม โฟโต้ชอป.
แล้ว เดียวโอลิเวียก็จะมาบ้านเราเพราะว่าโอลิเวียจะมานอนที่นี่แล้วเราก็ต้องสอน โอลิเวียเต้น.แล้วเราว่าเราต้องนอนเเล้วเพราะว่าพรุ่งนี้ต้องไปโรงเรียน.
อืม งั้นเราขอราตรีสวัสนะจ๊ะ นอนหลับฝันดี.

Ja,här är en bild på min lillebror Erik han sitter här och stör mig.
Om man säger vad är lampan då sitter han still och peka på lampan men sen så forsätter han och störa mig.

นี่คือรูปของน้องชายคนเล็กของเรา เอียริก เขานั่งก่อกวนเราอยู่.ถ้าเราบอกว่าโคมไฟอยู่ไหนแล้วเขาก็จะชี้ไปที่โคมไฟพอเสร็จแล้วเขาก็จะก่อกวนเราต่อ



Ja, nu kommer en till lilebror Axel han ska titta på nelle puh.
ja pappa och han brukar ju bråka om tv där nere som tur va att vi har en tv här uppe.
แล้วน้องชายอีกคนอักเซลของเราจะขึ้นมาดูหีมพู.

titta Erik sitter jätte still han sitter och titta på nalle puh.

ok jag skriver inte klar thailläska nu men jag forsätter imorgon måste gå


god natt alla blogg läsare

Inann dansen



God morgon

idag är det söndag och jag har ju dans förstås.
Den börjar kl 18.00 och sluta kl 19.00 men jag brukar hänga med min lillasyster till dansen och hon börjar kl 16.00 och sluta kl 18.00.Alla som känner mig vet att jag är en dans-nörd.Fast jag gillar inte bara dans jag tror att jag gillar alla spoter.Ok nu vill jag att dansen ska börja nu.

Ok nu måste gå mamma är inne på msn så jag ska parata med henne nu.
jag kommer att skriva lite mer efter dansen.

Thailänska

สวัสดีตอนเช้า

วันนี้เป็นวันอาทิตย์แล้ววันนี้เราก็มีเต้น.
ไปเต้นตอน18.00แล้วเลิกตอน19.00แต่เราเดินไปกับน้องตอน16.00แล้วเลิกตอน18.00.
ทุกคนที่รู้จักเรารู้ว่าเราชอบเต้นมากกกกก.แต่เราไม่ได้ชอบเต้นอย่างเดียวเราชอบเล่นกีฬาด้วยแต่ก็ไม่รู้นะว่าชอบทุกกีฬาหรือป่าวนะ.
โอเคตอนนี้อยากไปเต้นเเล้ว.

โอเคต้องไปเเล้วจะไปคุยกับแม่.
เดี่ยวกลับมาจากที่เต้นเเล้วจะมาเขียนต่อ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0