praktik

praoa

Idag praoade jag med pappa.

ja på morgonen så åkte vi och lämna bäbisarna till dagis.



Och nu har vi kommit till pappas jobb.Jag som trodde att jag skulle jobba nåt med dator men nej jag skulle jobba med det här....

titta vidare










nästan alla där ska jag göra - -'


alla dom där gjorde jag i 8 minuter.

ja fick kola paus. alla dom sitter och läsa tidningar men jag sitter och smsa med Cornelia :)

och nu forsätter och jobba

så det va alla nu är jag klar eller jag trodde det.

nu ska jag sätta frimärke också men först ska jag sotera alla som ska skicka till sverge i en hög och alla som ska till Europa i en hög och till asien i en hög.

det här är till Sverige.

data paus :D



dom här frimärke är till Europa och Asien.

mmmmm......ska jag smaka lite haha skoja bara

istället för slicka så använder vi det här

den här ska också vara med

det här ska skickas till europa.

det här till asien

lite foto paus kanske hehe skoja bara har lite tråkigt

det var allt.

ska hem och äta lunch nu.

kom nästan inte in det var så mycket snö.


ska jobba igen.

ja nu ska jag kolla alla räkningar.

den här är min sista jobb för idag.



gud va kalt det är. det är ju snöstorm ute.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0