Nattfotboll

Nattfotboll

jag och Olivia va på nattfotboll jag tror det va 19.30 till 01.30 min klas kör

skulle ner till willys och köpa lite godis :D

Vänta till olivia sminka klart.



tråkgit ...

hjälpte Olivia med smink men det gick inte så bra ^^'





brukar inte har på mig örhänge
fick låna örhänge från Olivia :)

här är vi i willys.


nu är vi hemma igen.Det va ass kalt ute jag fryser ihjäl.





Nu ska vi ut igen.Vi ska till kebabbaren.

är här nu :)
en pommestalrik tack


nu sitter vi här och väntar.


nu kommer den jätte gott :D





typ 20 minuter efter.

hemma igen

ja ska till nattfotboll nu.

ja nu är vi här



här sitter Angelica.

där uppe sitter Filip han är med och spela det är Filip,Cornelia,Michelle,Oscar,Julius,Mika,Viktor och Johannes jag tror det va alla nej juste och haha men nästa gång om det blir nåt xp

Cornelia :D

ja här är vi för 50 gången tror jag det kan vara mer om ni vill veta varför så är det att Olivia dricker varje minut nästan och det här är den sista gången på toa och då dricker hon inte hon äter chocklad istället.Gud jag är nog tröt på att gå in på toa nu - -'

ja nu är vi hemma och vill ni veta vem som vann niorna vann .
nästa gång måste vi vinna :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0