När jag var liten

I Thailand











Jag och mamma :D






har vart där först gången.jag tror att jag var 10 år.
hehe tänk om jag har så där långt hals undra hur jag ser ut då??

Man var tvungen att betala för att ta kort.







så det var allt



Nya bilder


Är i sverge kommer inte ihåg vad vi skulle åka





De var så kallt så jag fick låna mammas kompis tröja

När jag var liten




jag är 10 månarder
förlåt att bilder bli suddigt för jag har inte bilder på min kamera den är nog i Thailand





1år









2-3år

5år





jag tror att jag var 7år



jag är nog 7 eller 8 år

ok det var allt
Juste tack alla som gav mig förslaget och jag vallde en jag vet inte riktigt vem det är men tack ändå här fick du iallafall veta hur jag ser ut när jag var liten.
Men förlåt att det var lite suddigt.
Det kan komma mera bilder sen när jag åkte till thailand när jag var liten.

Kommentarer
Postat av: ?!?

tack du var jätte söt när man ser bilden så ser man att det är du det gör inget att bilden är suddigt men lägg ut mer

2010-11-09 @ 17:38:14
Postat av: Jossan :D

Gud, vad du är söt! :D

2010-11-13 @ 10:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0