Jag och Olivia

Jag som fjortis

hehe hade tråkigt så jag och olivia vill ser hur vi ser ut när vi är fjortisar.
här kommer ganska många bilder eller väldig många bilder.
























förlåt om ni blir tröta men det kommer ganska många bilder jag sa att vi hade tråkgit :D










popcorn!!



var lite tröt att står nu sitter jag på sofan istället



Och äter popcorn :p










Ok jag måste sova nu ska till skolan imorgon vi kan forsätta imorgon som ni ser så är det inte alla bilder det är kanske mindre än en halv så ja forsätter morgon sov gott



























Lysna lite på musik.



































starkar tjejer



















Hehe


Ok nu orkar jag inte mer vi tar mer imorgon.


Jag-hehe måste ha den xp
Olivia- Du är dum.Sluta nu!!


smile :)






Nej nu orkar faktiskt inte jag mer jag har typ tusen miljoner bilder

där skulle vi sova men vi hade lust att ta kort ändå XP




så där tänkte vi säga god natt
och nu täker jag säga god natt till er nu jag ska nog sova natti natti






Kommentarer
Postat av: Oliivi

vad snyggt du hade täckt för min jaa xD

2010-11-18 @ 23:17:01
Postat av: anjune

haha jag vet ;D

2010-11-19 @ 21:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0