Axel 3 år

Idag fyller min lillebror år bilderna kommer imorgon
ja, nu kommer bilderna














Axel fick pengar också men var inte glad han sa bara neeeej men om jag var han skulle vara glad :p

Erik och farmor.

och här är som fixa flygplan eller nåt sånt dom är 4 personer

här är 3 av dom


och här är en till.



det är här är näst bästa presenten för Axel


Skål!!


Nu är det karaoke time !!









Gud va vit Erik är och han är inte ens hel svensk han är liksom halv thai











Här är min kompis Pernilla





mamma



Min syster Daniella





Axel on the floor




jag och Angela on the floor




den här är Axels bästa presenten





awwww













DJ nu är det dans




sjunger med lite och dansa med hehe ass kul






jag och Pernilla












awww







ass tröt men jag forsätter att dansa ändå






det finns mer bilder men det ta vi imorgon
Här kommer några bilder



dom titta på ballongerna på taket haha viken bra bilder dom fick







här var den bästa presenten för Axel.

ja här sitter vi alla tjejer






ja det var allt








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0