Fest hos Angela

Fest hos Angela
Jag har inte skrivit i bloggen så mycket har inte tid men jag ska skriva när jag har tid.
Angela är min mammas kompis.I fredags så var vi hos Angela och festade det var ass kul.


Jag,Olivia och Abraham ska ut med hunden jag kommer inte ihåg hans namn.

Kalt ute.

det snöa ute.

kolla va söt han är han är en valp.

Dansa lite ass kul.

kolla va söt hon är och långt hår Abraham vill vara med på bilden :D
Hon heter Saly.



ja där är det morgon det är kl 09.00
jag var vaken hella natten vi tittade på en film jag sov typ i en och en halv timme
jag sov vid 5 och vaknade 6
och jag som trodde att jag har sovit i flera timmar
och Michael,Jenny och Saly va vaken och tittade på filmen fortfarande gud dom är aldrig tröta
vi kollade på avatar det är ju två timmar långt.
ja jag vaknade och ätade jag åt toast Jenny gjorde lite bränt toast men det gick och äta hon gjorde två stycken
och jag orkade bara äta en så Michael fick ta den andra.
Ja juste han sov ju bara i en kvart stackars honom.
Olivia som hela tiden man kan inte ens väcka henne Michael tog hennes kudde och slog henne lite på huvudet och jag sparkade henne på stjärten hehe men hon vakna inte.
Och på bilden gömmer Abraham nyckel dom leker gömma nyckel.

och där letar Jenny nyckel.
Jag orkar ingenting jag vill bara sova var ass tröt ^^'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0