Avslutning dock ÅIF

Avslutning

Det är avslutning idag ass kul men ingen av oss filmade det va inte så bra mamma filmade men minnet va fult :(

men gud jag vill ju har den video den som har filmat och vart med och kolla vill jag att dom ska kommentera.SNÄLLA

NÅGON!!





hehe det tog ett tag


jag och Olivia är tomtar.


Här är mera tomtar.





Kolla söta dom är.



Lucia.



Misse och Angelica sötisar.



där är vi klara redo på att dansa eller nästan XD



Där är jag redo på att dansa.



Asså dom är så himla söta ^^



Kolla va många det är som kommer och kolla det finns mer än det där O_O



sitter och vänta på att vi ska dansa.



där ska vi gå in DÄR GLÖMDE JAG NÄSTAN BORT DANSEN - -'

KOM IHÅG NÅN SOM HAR VIDEON SKICKA TILL MIG SNÄLLA.







Kommentarer
Postat av: sara ;d

Det heter dock ÅIF :PPP

2010-12-13 @ 20:40:44
Postat av: erica

haha , jag var halvt med på en bild :o :D <3

2010-12-15 @ 21:23:16
URL: http://misslinden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0